No hi ha motius per a pensar que les coses que avui semblen impossibles ho hagin de continuar sent demà. L'actual impossibilitat no implica necessàriament la impossibilitat futura. Aquesta és l'arrel de qualsevol optimisme. El temps esporga les branques seques i fa llucar brots nous. Hi ha primaveres arreu esperant qualsevol excusa per a florejar a cor què vols. Hi ha primaveres dins teu que fa anys que coves... ¿Per què hauries de resignar-te a ser sempre hivern? 18.1.09
Hi ha primaveres arreu
No hi ha motius per a pensar que les coses que avui semblen impossibles ho hagin de continuar sent demà. L'actual impossibilitat no implica necessàriament la impossibilitat futura. Aquesta és l'arrel de qualsevol optimisme. El temps esporga les branques seques i fa llucar brots nous. Hi ha primaveres arreu esperant qualsevol excusa per a florejar a cor què vols. Hi ha primaveres dins teu que fa anys que coves... ¿Per què hauries de resignar-te a ser sempre hivern?
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
▼
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
de gener
(25)
- L'Oracle imminent ara també digital
- LCL electrònica
- Arrels superficials
- Nítidament veritable
- Ja surto a l'Enciclopèdia!
- El dia que Obama fou investit president
- Crepuscles
- Hi ha primaveres arreu
- Entre les ombres
- La justa llunyania
- Ella restarà
- Demà serà un altre dia
- Entrellum + Entreluz + Clair-obscur
- Antoni -X- Ros
- Felicitat Dragon Kahn
- Udolo en veu baixa
- La neu es fon
- Una malaltia
- Dia de reis
- The blood-libelist
- Niemandsrose
- Espais sintètics
- Nítida nit
- El punt de no retorn
- 5 anys de blogs
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

2 comentaris:
Potser perquè hi ha coses que estan fora de les teves mans...
Bonic el vers "hi ha primaveres arreu". Molt dolç, Toni, m'agrada.
Salut!
Publica un comentari a l'entrada