1.3.09

Autoritat i límits

El proper dimecres dia 4 de març a les 22:30 h. participaré en un debat tertúlia a la TV de Mataró en el programa "Pantalla oberta".


Aquest programa s'inscriu dins el IV Cicle Psicoanàlisi Avui:


FOTO

3 comentaris:

  1. Que vagi be profe, y guarda les formes a la tele, no facis com el teu "amic" S.S. (ho dic perque vaig veure el video del yoyas l'altre dia)

    ResponElimina
  2. Anònim19:54

    Ja m'ho imagino,alguns seran d'aquells progres que predicaven la llibertat d'acció pels "nens i nenes" per a no frustrar-los, i ara demanant autoritat. Per no treure gota.

    ResponElimina
  3. Anònim19:19

    Just like a star across my sky,
    Just like an angel off the page.

    ResponElimina