Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Que vagi be profe, y guarda les formes a la tele, no facis com el teu "amic" S.S. (ho dic perque vaig veure el video del yoyas l'altre dia)
Ja m'ho imagino,alguns seran d'aquells progres que predicaven la llibertat d'acció pels "nens i nenes" per a no frustrar-los, i ara demanant autoritat. Per no treure gota.
Just like a star across my sky,Just like an angel off the page.
Que vagi be profe, y guarda les formes a la tele, no facis com el teu "amic" S.S. (ho dic perque vaig veure el video del yoyas l'altre dia)
ResponEliminaJa m'ho imagino,alguns seran d'aquells progres que predicaven la llibertat d'acció pels "nens i nenes" per a no frustrar-los, i ara demanant autoritat. Per no treure gota.
ResponEliminaJust like a star across my sky,
ResponEliminaJust like an angel off the page.