Els altres no saben res. Els altres mai no saben res. Et miren, t’observen, i només veuen una façana que decoren amb prejudicis i hipòtesis. Elaboren conceptes a partir de perspectives obtuses i, amb un parell de peces esbarriades, creuen tenir la solució del trencaclosques. Rellisquen sobre la pela, res no saben de la polpa i del pinyol. No facis l’esforç d’explicar-te, no val la pena. Entendran el que puguin i, el que no entenguin, ho especularan. Never explain, never complain, que deia Benjamin Disraeli. Les seves vides són tan misèrrimes que necessiten parlar de tu, mirar la tele, seguir les modes… Són la borregada que bela quan es fa fosc perquè els espanta la lluna plena. S’arraïmen i fan pinya contra el veí que no combrega amb les seves creences. Naixen, creixen, es reprodueixen i moren sense pena ni glòria, com les formigues o els ratolins. Tu fes la teva. Defuig les multituds. Si t’insulten, amaga’t. Si t’exalcen, escapa’t. Estima la solitud i els crepuscles. Que el bosc conegui la teva ombra. Parla amb els arbres. Sigues amic de les serps. Els altres no saben res. Els altres mai no saben res.

Ja ho deia el mestre: "Não me sonhem nem me outrem.
ResponEliminaSe eu não me quero encontrar,
Quererei que outros me encontrem?"
Un post ben maco. Tot i que si no fos en aquest blog em plantejaria que no l'hagués escrit pas un adolescent de venades autodestructives...
ResponEliminaEntrellum recupera la fòrmula que m'agradava...
No saben res però otser es pensen que ho sabn tot...
ResponEliminaHi ha de tot a la vinya del senyor!
Salutacions!!
Seductor.
ResponEliminaM´agrada molt més aquest nou entrellum,lluny de futileses i apropant-se al realment important:els sentiments i les emocions.
ResponEliminaA seguir!
Greenie
Jo no sé que no saben res perquè soc sorda selectiva des de fa un temps. Qui no escolta no sent i conseqüentment no es fa mala sang.
ResponEliminaEls altres estan tan buits i intenten omplir-se a base de xerrameques inútils...és cert, la majoria de cops, els altres no saben res.
ResponEliminaUn petó ;)
Fa temps que el bosc coneix la meva ombra i que m'estimo els crepuscles ( tant d'eixida com de posta )
ResponEliminasom uns desconeguts, sovint per a nosaltres mateixos
ResponEliminaPRIMER CONCURS DE RELATS DE LA WEB WWW.HISTORIESCURTES.PPCC.CAT
ResponEliminaSi no has escrit mai un relat anima’t!!! Sempre hi ha una primera vegada.
La temàtica del relat ha de ser l’amor a distància.
L’extensió màxima ha de ser de 500 paraules.
Si voleu que sigui dels més vistos podeu enviar una fotografia conjunta que es posarà juntament amb el relat.
Els podeu enviar fins el 26 de juny al e-mail: endsi@hotmail.com
A partir d’aquest dia penjarem tots els relats rebuts i seran els mateixos visitants qui votin el millor.
El relat guanyador obtindrà un pen drive de 2 gigas de memòria