20.5.09

No em busqueu. No m'espereu. No tornaré.

    10 comentaris:

    1. Espero que deixar els comentaris oberts sigui també una petita porta oberta.

      Què facil és donar ànims, eh Toni?

      Cuida't!

      ResponElimina
    2. Ei, doncs mira et venia a dir que t'han confós amb n'albert villaró al número 69 de la revista el mundo de los pirineos, surt una foto teva il·lustrant el llibre d'en villaró obaga- guárdame las vacas
      ja tornaràs
      Au, salut

      ResponElimina
    3. Marego Huki19:20

      Aroha Nui, Tony, Maururu!

      ResponElimina
    4. Anònim20:42

      eis, k a mollet hagin trobat un menir més valuós que el teu de vallromanes no es cap raó per suicidar-se. Tranquil, esperarem la teva tornada trobat un de més gran), et done(fins que n'hagis m temps per buscar: no et preocupis, per aquí no patirem gaire. anim.

      ResponElimina
    5. Mai no diguem mai (a un mai hi afegien, greu em sap citar-los, Lax'N'busto)...
      Sort i fe!

      ResponElimina
    6. Anònim19:07

      Com diuen els italians: boia chi molla!

      Jordi Garriga (nihil obstat)

      ResponElimina
    7. AVF9:43

      Sembla que diguis el teu epitafi i fins l'últim moment donant pel sac a algú o altre, en aquest cas als budistes que creuen en la reencarnació!
      El meu seria:"que me quiten lo bailao"(ja sé que es en castellà, però intenta traduir....
      Per algú que es pren la vida i la mort tant poc seriosament com jo el que dius em sembla un número de fatalitat del que te’n riuràs d'aquí a molt poc, així que: buscat, si cal esperat i tornat a tu mateix.. El que no ens ha de buscar ets tu a nosaltres perquè ja ens tens.

      ResponElimina
    8. Noi, casualitats de la vida, jo plego, tu plegues, tot i que les causes no siguin les mateixes. Malgrat discrepàncies -grans però poques- considero que la teva veu és valuosa.

      Fou el teu blog un dels primers en que vaig participar. Confio em permetràs despedir-me dels que alguna vegada han passat per Patria Fides Amor, i a l'hora convidar a llegir el manifest final "He dit prou perquè els que amb la boca em negaven en el fons del cor els nasqués el dubte, i els cagadubtes ho veiessin clar:..." "Cap persona sensata, honesta i cabal, ha pogut llegir la majoria d'aquestes seleccions sense immutar-se, indignar-se..." Tot penjant el nas vermell, rebeu una abraçaaada de Pafiam, el pallaso destraler.

      ResponElimina
    9. Toni,
      Facis el que facis, espero que t'ompli. A vegades no cal fer res de res. Només despertar i deixar que el dia tranquil·lament passi davant teu. Què més pots demanar?. Una bona safata de canalons?. A vegades només deixar passar el temps és un plaer difícilment superable. Molta sort!

      ResponElimina