Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
perque no Delia o Maria Antonieta?amb tot, m'agraden.maszda vermell
Hola Toni! Celebro que el teu blog torni a brillar! Ja el trobàvem a faltar.Una abraçada.
perque no Delia o Maria Antonieta?
ResponEliminaamb tot, m'agraden.maszda vermell
Hola Toni! Celebro que el teu blog torni a brillar! Ja el trobàvem a faltar.
ResponEliminaUna abraçada.