24.7.09

Neruda

2 comentaris:

  1. Anònim13:39

    perque no Delia o Maria Antonieta?
    amb tot, m'agraden.maszda vermell

    ResponElimina
  2. Hola Toni! Celebro que el teu blog torni a brillar! Ja el trobàvem a faltar.

    Una abraçada.

    ResponElimina