Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Jo els vaig descobrir fa un temps.Són fantàstics.Espere que estiguis millor.
Jo els vaig descobrir fa un temps.
ResponEliminaSón fantàstics.
Espere que estiguis millor.