entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
17.8.09
Em truquen per a confirmar-me que el
programa
que vam gravar el passat
31 de juliol
serà emès per TV3 aquest
dimecres dia 19 a les 12:00
. Si em voleu veure fent el pallasso una estona, no us el perdeu.
1 comentari:
Un qualsevol...
17:00
Mai més ben dit en aquest programeta....
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Mai més ben dit en aquest programeta....
ResponElimina