El vent ha esbandit la boira. Des de la terrassa torno a veure el Montmeneu, la muntanya més alta del Segrià. Fa gairebé 500 m. Es troba uns 40 km. al sud de la ciutat.
Les fulles seques s'arremoren giravoltant sobre si mateixes. El cel és un tapís de núvols inquiets. Fa més fred que ahir. La llum és molt nítida.
Més a prop o més lluny, sempre trobaràs un cim on enfilar-te per a poder veure-ho tot de dalt estant, per a poder sentir-te per damunt de tu mateix i del món. És una necessitat. És un consell.
Lo Montmeneu...
Les fulles seques s'arremoren giravoltant sobre si mateixes. El cel és un tapís de núvols inquiets. Fa més fred que ahir. La llum és molt nítida.
Més a prop o més lluny, sempre trobaràs un cim on enfilar-te per a poder veure-ho tot de dalt estant, per a poder sentir-te per damunt de tu mateix i del món. És una necessitat. És un consell.
Lo Montmeneu...
NB: Totes les fotos són meves









Ja ho diu lo refrany: "Lo Montmeneu, de tot lo món se veu".
ResponEliminaI no hi ha cap foto des de dalt??
ResponEliminaNo hi he pujat. Fotia massa vent. Un altre dia serà...
ResponElimina