6.12.09

La Mañana 5-12-09

1 comentari:

  1. A mi que em perdonin però La Mañana fa tuf a residu anacrònic. Ha publicat la notícia uns quants dies tard...
    No sabia això del fitxatge pel Maria Rubies...

    ResponElimina