15.1.10

oel ngati kameie

Picture by Zorkky

3 comentaris:

  1. Anònim13:07

    ummmm, un avatar català!!!!!

    ResponElimina
  2. Sí, tot un privilegi.

    ResponElimina
  3. Anònim20:56

    guauuuu!!!!
    Mol aconseguit. Disfruta del món de la fantasia.
    G.

    ResponElimina