26.2.10

Hivern

2 comentaris:

  1. L'hivern és menys hivern en un bon concert de Love of Lesbian. M'imagino que t'hi vas deixar caure. Jo era a primera fila.

    Ara, he de dir que els hiverns a mi m'agraden: és impossible no mostrar-se com un és, nu de fulles, quan els carrers són deserts, a disposició de qui els vulgui domar...

    ResponElimina
  2. Jo també era a primera fila fins a l'apoteosi orgiàstico-orgasmàstico-astronàutica final.

    ResponElimina