18.5.10

Entrevista a BTV



www.btvnoticies.cat

4 comentaris:

  1. expressar-se, conèixer-se a un mateix, i conèixer els altres: un bon balanç, sí.

    ResponElimina
  2. Sí, hi estic d'acord en que el blocaire segurament és el que rellegeix més els seus propis posts.
    Fa un temps vaig fer un post al respecte (amb l'ajuda de Miquel Martí i Pol)

    http://joandetor.blogspot.com/2009/04/sovint-quan-rellegeixo.html

    Salut!

    ResponElimina
  3. Felicitats per l'entrevista. M'ha agradat escoltar les reflexions i saber que es recuperen entrevistes a bloggers.

    ResponElimina
  4. Reflexions interessants!! Abraçada!!

    ResponElimina