18.5.10

Entrevista a BTV



www.btvnoticies.cat

4 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

expressar-se, conèixer-se a un mateix, i conèixer els altres: un bon balanç, sí.

J ha dit...

Sí, hi estic d'acord en que el blocaire segurament és el que rellegeix més els seus propis posts.
Fa un temps vaig fer un post al respecte (amb l'ajuda de Miquel Martí i Pol)

http://joandetor.blogspot.com/2009/04/sovint-quan-rellegeixo.html

Salut!

Aleix ha dit...

Felicitats per l'entrevista. M'ha agradat escoltar les reflexions i saber que es recuperen entrevistes a bloggers.

marc ha dit...

Reflexions interessants!! Abraçada!!