entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
9.12.10
Angels in disguise
"Sigues hospitalari amb els estranys, no fossin àngels disfressats"
1 comentari:
Anònim
21:56
El missatge d'abans anava aquí.
Òscar
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
El missatge d'abans anava aquí.
ResponEliminaÒscar