Ningú no torna mai enlloc. El passat sempre és mentida. L'amor, la llar, la família... pròtesis
uterines que amb prou feines ens ajuden a dissimular la intrínseca
soledat sense sostre que és la vida. No, ningú no torna mai enlloc. El futur sempre és mentida.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada