Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Fins a l'infinit i més enllà!!!
Anònim(a): Em penso que aquesta frase em sona..."Això no és volar, és caure amb estil..."Gràcies!
Fins a l'infinit i més enllà!!!
ResponEliminaAnònim(a): Em penso que aquesta frase em sona...
ResponElimina"Això no és volar, és caure amb estil..."
Gràcies!