12.3.12

horitzó

Si l'horitzó és finit no és horitzó, sinó gàbia.

 Dietari de Terradets

2 comentaris:

  1. Anònim11:33

    Fins a l'infinit i més enllà!!!

    ResponElimina
  2. Anònim(a): Em penso que aquesta frase em sona...

    "Això no és volar, és caure amb estil..."

    Gràcies!

    ResponElimina