18.4.12

Caliu


L'amor no té camins, només dreceres.
De dia i de nit s'obre pas com el riu que, impetuós, travessa muntanyes.
El foc de l'amor no crema.
És un caliu que perdura més enllà de la passió i la pena.
Si tens amor, cuida'l.
Si no en tens, inventa'l.
Sense amor la vida no val la pena.

(dedicat als meus pares en el seu 50è aniversari de noces)

agraïments

2 comentaris:

  1. Barquereta21:03

    Felicitats.
    Per tot.

    ResponElimina
  2. Manel Ferran20:29

    FElicitats Toni, per tenir pares encara. Disfruta'ls tan com puguis. A mi se'm va morir la mare fa poc. Tenia 92 anys, però tot i les seves incapacitats, la trobo molt a faltar.
    M'encanta llegir-te, ets un bé de Déu, com diem a Ponent. No paris mai.

    ResponElimina