L'amor no té camins, només dreceres.
De dia i de nit s'obre pas com el riu que, impetuós, travessa muntanyes.
El foc de l'amor no crema.
És un caliu que perdura més enllà de la passió i la pena.
Si tens amor, cuida'l.
Si no en tens, inventa'l.
Sense amor la vida no val la pena.
(dedicat als meus pares en el seu 50è aniversari de noces)
agraïments
Felicitats.
ResponEliminaPer tot.
FElicitats Toni, per tenir pares encara. Disfruta'ls tan com puguis. A mi se'm va morir la mare fa poc. Tenia 92 anys, però tot i les seves incapacitats, la trobo molt a faltar.
ResponEliminaM'encanta llegir-te, ets un bé de Déu, com diem a Ponent. No paris mai.