30.6.12

Oniria & Fantástico

1 comentari:

  1. Anònim19:35

    La primera, de carrer.

    Viure és llençar-se, una mica cada dia.

    (He dubtat en canviar el lloc de les comes o obviar-les)

    ResponElimina