Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
La primera, de carrer.Viure és llençar-se, una mica cada dia.(He dubtat en canviar el lloc de les comes o obviar-les)
La primera, de carrer.
ResponEliminaViure és llençar-se, una mica cada dia.
(He dubtat en canviar el lloc de les comes o obviar-les)