entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
4.11.12
Recitant a Sant Cugat
El diumenge
28 d'octubre
vaig recitar tres poemes al claustre del Monestir de Sant Cugat. Els dos primers són meus:
Parsimoniosament
i
Namenlosen
. El tercer és de
Francesc Garriga
, el poeta homenatjat enguany. Pertany al llibre
La nit dels peixos
.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada