31.12.12

Fluint

Últim dia de l’any. El 2012 serà, per damunt de tot, l’any que ens vam conèixer, l’any que vaig esdevenir empordanès. La resta és secundari. Moltes coses i moltes persones han quedat enrere. Cal ser valent per a passar pàgines de pressa. Les ombres del passat t'emprenyen a la mínima que poden. A mi me la suen els iPhone5 i els ossets de la Tous i els percebes i les cacatues que es maquillen per a semblar més guapes. Mai no et perdonaran que hagis gosat sortir-te de la filera de les formigues o de la roda del hàmster on ells encara romanen. Cal ser fort per a trencar els retrovisors i mirar endavant, sempre endavant, cap a l'horitzó que no s'acaba mai. Benvingut 2013. La vida flueix d’aquesta manera.

5 comentaris:

  1. i tot està per fer i tot és encara possible.

    BON ANY!

    ResponElimina
  2. Bon Any Toni. Sempre endavant!

    ResponElimina
  3. Et desitjo un BON ANY NOU 2013.

    ResponElimina
  4. Bon any també per a vosaltres, Joana i Salvador! Hem d'aprendre a ser com l'aigua, que sempre troba una sortida per on esmunyir-se, fins i tot en els atzucacs...

    ResponElimina