Últim dia de l’any. El 2012 serà, per damunt de tot, l’any que ens vam conèixer, l’any que vaig esdevenir empordanès. La resta és secundari. Moltes coses i moltes persones han quedat enrere. Cal ser valent per a passar pàgines de pressa. Les ombres del passat t'emprenyen a la mínima que poden. A mi me la suen els iPhone5 i els ossets de la Tous i els percebes i les cacatues que es maquillen per a semblar més guapes. Mai no et perdonaran que hagis gosat sortir-te de la filera de les formigues o de la roda del hàmster on ells encara romanen. Cal ser fort per a trencar els retrovisors i mirar endavant, sempre endavant, cap a l'horitzó que no s'acaba mai. Benvingut 2013. La vida flueix d’aquesta manera.

i tot està per fer i tot és encara possible.
ResponEliminaBON ANY!
Bon any Francesc!
ResponEliminaBon Any Toni. Sempre endavant!
ResponEliminaEt desitjo un BON ANY NOU 2013.
ResponEliminaBon any també per a vosaltres, Joana i Salvador! Hem d'aprendre a ser com l'aigua, que sempre troba una sortida per on esmunyir-se, fins i tot en els atzucacs...
ResponElimina