De cop i volta marxa la boira, surt el sol, s'enlaira la temperatura, tornes a somriure, somies que fas tramping a les antípodes, caminant sobre la sorra, marea baixa, amb la brisa del mar de Tasmània acaronant-te la cara, xino-xano cap al sud, amb l'ànima badada i la mirada perduda a l'horitzó...
De cop i volta despertes. Núvols que passen. Un plat de llenties. Res no és perfecte...

ResponEliminaPintas muy lindo ese día que se despeja y muestra cosas taaan lindas, pero pienso que hay por el mundo quien vería también la belleza en las nubes que pasan ...y en un plato de
lentejas...o no?
Sí. Pero lo habitual y lo cotidiano no suelen pertenecer al ámbito de lo onírico. La realidad (y la belleza) es perfecta solamente en los sueños.
ResponEliminaBoníssim el vídeo, boníssim aquest tio i quanta raó que té!
ResponElimina