14.3.14

Cala Canadell


Aquest matí estava prenent el sol en pilotes a la cala Canadell (entre Roses i Cadaqués). Ahir al matí em vaig despertar a Alpicat (Far West). Dilluns feia 50 anys i sobrevolava Berga amb parapent (encara em dura el mareig). Diumenge llegia un text molt emotiu a Cal Nenet de Butsènit envoltat de les persones que m'estimen (sobretot tres donasses). Demà abandonaré la solitud (la meva amant) i cuinaré uns cargols a la llauna i una cassola de bacallà amb carxofes que cantaran els àngels. La setmana vinent volaré cap a Islàndia, a caçar aurores boreals (som hiperboris). Somio una societat postcapitalista sense bancs, sense monarquies, sense partits polítics i sense futbolistes. M'encanta la garnatxa de Mas Llunes. Les tecles del portàtil surten disparades. La primavera m'esvalota. La medicació és un gran invent. Tranquils, no patiu, sóc un bipolar inofensiu.

4 comentaris:

  1. Anònim9:32

    si ets bipolar, vol dir que tens temps de viure dos vides? Fent tantes coses ho sembla!

    ResponElimina
  2. Només dues? De vegades em sembla que ja n'he viscut 1.000 o que n'estic vivint diverses alhora (el cervell va a la seva bola). Només sé que no puc parar quiet o, com diu ma mare, sóc un cul de mal asiento. Si m'aturo em deprimeixo i escric coses depriments...

    ResponElimina
  3. Anònim15:50

    Faltan las setas,no?
    javier

    ResponElimina
  4. Anònim20:31

    ...para el guiso de bacalao, eh?

    Sí vas a Islandia prueba huevas de Skrei, son excelentes,

    Javier

    ResponElimina