Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
I LIKE IT SO MUCH!!!!!
Thanks!!
És guapíssim!Felicitats!I lo bé que t´ho has passat mentre el preparaves, el dissenyaves, el construies...no té preu...Salutacions des de l´urbs
Merci. Urbs tibi sit levis.
I LIKE IT SO MUCH!!!!!
ResponEliminaThanks!!
ResponEliminaÉs guapíssim!Felicitats!
ResponEliminaI lo bé que t´ho has passat mentre el preparaves, el dissenyaves, el construies...no té preu...
Salutacions des de l´urbs
Merci. Urbs tibi sit levis.
ResponElimina