9.6.15

TramuntanArt 2015


4 comentaris:

  1. I LIKE IT SO MUCH!!!!!

    ResponElimina
  2. És guapíssim!Felicitats!

    I lo bé que t´ho has passat mentre el preparaves, el dissenyaves, el construies...no té preu...

    Salutacions des de l´urbs

    ResponElimina
  3. Merci. Urbs tibi sit levis.

    ResponElimina