16.11.17

Exili 19

Sempre m'ha fet molta gràcia aquesta gent que pontifica ex cathedra: Això no pot ser, és impossible! Ja t'ho deia jo, que no aconseguiries res... 

S'autoanomenen assenyats i realistes. Donen lliçons de legalitat i bon capteniment. Són molt seriosos i volen fer por amb les seves amenaces. Quina genteta, déu meu.

El poder existeix perquè es basa en la por. I què és la por? Un estat psicològic. Ho han sabut sempre els torturadors i els mitjans d'intoxicació massiva de qualsevol règim. 

La por no és l'estat natural de l'home. L'estat natural de l'home és la pau i la confiança en la vida i en els altres. Qualsevol alteració d'aquesta pau, suposa un atemptat contra la felicitat. Amb por no viurem feliços. Els que ens amenacen són psicoterroristes. El poder sempre ha actuat així amb els individus lliures.  La llibertat és lo contrari de la por. Et volen ignorant i atemorit, acollonit, deprimit. Saben que si aconsegueixen induir aquest estat psicològic en la població, podran manar i manegar amb total impunitat. La religió, la màfia, el feixisme... Tots han seguit la mateixa pauta. La manera de doblegar la llibertat individual és aquesta. Pocs escapen de la gàbia. I té mèrit. 


1 comentari:

  1. Anònim14:15

    Todo "ismo" no sólo es perjudicial para el individuo sino también para la especie humana. No nos diferenciamos tanto de los animales, retorcemos tantas veces nuestros argumentos hasta adecuarlos a nuestros intereses o a nuestras vísceras. Pura supervivencia. Cada uno interpreta su mundo en función de su posición. Pocos ven la realidad tal cual es, simplemente adaptan su visión del mundo a la realidad que creen ver. Y eso, tiene un nombre.

    Un abrazo,


    Javier

    ResponElimina