22.10.22

De matinada

La gent que no ha despertat ja no despertarà. Tot està plantejat com un boicot contra l’awakening, perquè no pensis, no hi hagi silenci, no descobreixis els límits de la Matrix, i continuïs hipnotitzat pels fakes i els miratges propagandístics. 

Que no t’afectin ells ni la seva infravibració bachata, vulgar. Eleva’t cada dia més amb les teves ales llustroses. No és prepotència ni ego exagerat, sinó la constància espiritual de què ets un ésser superior, un guerrer de la llum, fill de les estrelles...

Tot està bé. El pla diví continua endavant. Sigues canal obert per a les energies benèfiques. Defuig els pensaments i els sentiments negatius. Que l’Amor, la Veritat, la Bellesa i la Bondat guiïn les teves accions. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada