8.10.22

Santa Bauma 1

És molt difícil mantenir el silenci i no jutjar. L’ego sempre intenta imposar-se, fer-se veure, mitjançant l’anàlisi racional. 

L’energia dels llocs i la de les persones ens arriba de forma directa, sense el concurs de la ment. Som canals. La copsem, la sentim, però sovint no som capaços d’esbrinar gran cosa més. 

Són les vivències o experiències “paranormals” (transcendents) les que marquen les fites principals del nostre itinerari espiritual. 

La vida és aquest camí, un pelegrinatge, una recerca constant del sentit de tot plegat: d’on venim (origen, ancestres), qui som i on anem...

Sembla que plourà. Avui farem la primera pujada a la Santa Bauma. El bosc sagrat. La Magdalena (Sagrat Femení) ens guiarà i ens conhortarà. Així sia! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada