entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris èpica. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris èpica. Mostrar tots els missatges
    13.12.09

    13-D: La nostra esperança

    ›
    Ens voldrien callats, agenollats, mesells, sotmesos, dòcils, passius, claudicants... Així ens han volgut sempre. Ja fa 300 anys que dura. De...
    24.11.09

    Èpiques

    ›
    Hi ha l'èpica silenciosa del dia a dia i l'èpica estrident de les dates assenyalades. Ambdues són necessàries, encara que alguns t...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.