entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 1-O. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 1-O. Mostrar tots els missatges
    2.4.18

    CR13

    ›
    No se’n va l’hivern ni la tristesa oceànica dels cors magolats pels cops de porra fa mig any. Fa sis mesos vam ser estomacats per votar...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.