entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 13-D. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 13-D. Mostrar tots els missatges
    13.12.09

    13-D: L'orgull de ser català

    ›
    Avui no puc votar, però estic molt molt MOLT emocionat. La Història la fan els pobles. Els governants són servidors del poble. La voluntat p...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.