entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2012. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 2012. Mostrar tots els missatges
    22.2.12

    T-100

    ›
    El rierol es desglaça. Les mosques tornen a empudegar. He vist les primeres granotes. Les serps no trigaran a sortir . La natura es dei...
    4 comentaris:
    15.1.11

    A hores d'ara

    ›
    Que el món s'acaba és un fet a hores d'ara totalment indiscutible. Només cal mirar els Telenotícies. No és la crisi econòmica (que e...
    5 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.