entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 50. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris 50. Mostrar tots els missatges
    5.3.14

    No és ètic

    ›
    No és ètic jugar amb les il·lusions de la gent . Amb això juga la política i l'art (reprovable?) de la seducció a tots els nivells. Do...
    4 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.