entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Abel Folk. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Abel Folk. Mostrar tots els missatges
    26.10.07

    Reravera

    ›
    Mentre aquesta Catalunya montillera ens cau a trossos i els polítics demostren la seva supina inutilitat , de la finestra estant contempl...
    20.1.07

    Divendres històric

    ›
    Vam inaugurar el Casal. Van venir les autoritats i mig poble. Vam assistir al concert de la Coral. Vam sopar al Sant Miquel amb l' Abe...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.