entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Abreu
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Abreu
.
Mostrar tots els missatges
17.12.09
Aquest és el post número 1.500
›
Entremig del munt de fullets de propaganda amb què m'omplen la bústia aquests dies prenadalencs, n'he trobat un a l'última pàgin...
2 comentaris:
6.12.07
Rebel·lió a Catanya
›
Web llibre El llibre La polèmica Ya nos vamos solapando Abans de menjar caragols
1 comentari:
23.6.07
Ya nos vamos solapando...
›
Rebo un mail de l' ínclit Juan Abreu : Mi estimado Toni Ibáñez, me gustaría usar este comentario tuyo en la solapa de la primera edic...
›
Inici
Visualitza la versió per a web