entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Abreu. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Abreu. Mostrar tots els missatges
    17.12.09

    Aquest és el post número 1.500

    ›
    Entremig del munt de fullets de propaganda amb què m'omplen la bústia aquests dies prenadalencs, n'he trobat un a l'última pàgin...
    2 comentaris:
    6.12.07

    Rebel·lió a Catanya

    ›
    Web llibre El llibre La polèmica Ya nos vamos solapando Abans de menjar caragols
    1 comentari:
    23.6.07

    Ya nos vamos solapando...

    ›
    Rebo un mail de l' ínclit Juan Abreu : Mi estimado Toni Ibáñez, me gustaría usar este comentario tuyo en la solapa de la primera edic...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.