entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Allende. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Allende. Mostrar tots els missatges
    25.9.15

    27S

    ›
    Com a les darreres eleccions, votaré CUP.  Per la República Catalana, per Allende i pels meus néts!
    25.11.13

    HO PODEM TOT

    ›
      ALLENDE
    26.4.11

    Neruda

    ›
    Quan vaig néixer Neruda tenia seixanta anys. Vaig comprar un exemplar de les seves Memòries a la botiga de records d' Isla Negra . Les...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.