entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Amazonia. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Amazonia. Mostrar tots els missatges
    19.1.17

    Hi ha pau

    ›
    HI HA PAU   Hi ha pau en els vestigis de la vida feta somni,  en els blaus que separen els núvols de les onades, en les teve...
    8.1.17

    Jericoacoara

    ›
    És cert, que marxes aviat, que potser no tornaràs? Qui t’espera a l’altra banda de l’oceà? Qui podria robar-te el cor i l’ànima, Home ...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.