entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Anagrama. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Anagrama. Mostrar tots els missatges
    2.1.09

    El punt de no retorn

    ›
    "Sobre la cumbre observé la lógica iniciática de sus formas y la certeza del imposible regreso" D.G. Los adolescentes furtivos (...
    1 comentari:
    22.12.07

    Capvespre 21.12.07

    ›
    Últim programa de l'any. Comencem amb un text d'ENTRELLUM . Avui ens acompanya la música de The Magic Numbers . Reflexions sobre el ...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.