entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Anasagasti. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Anasagasti. Mostrar tots els missatges
    16.1.07

    Terrorisme

    ›
    Amb els terroristes no s’ha de negociar. Als terroristes ni pa ni aigua. Quan deixin les armes incondicionalment i hagin pagat pels delictes...
    10 comentaris:
    18.11.06

    L'esquerra

    ›
    La izquierda y el ejercicio del poder son incompatibles. Me refiero a los ideales de la izquierda y el coche oficial y la visa oro a cuenta...
    4 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.