entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Anaximandre. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Anaximandre. Mostrar tots els missatges
    17.8.07

    (EG4) Blau de Rodes

    ›
    Des de la finestra panoràmica de la cabina comprovo que hem arribat a port i que hi ha atracats quatre vaixells més, alguns dels quals són v...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.