entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Angel Colom. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Angel Colom. Mostrar tots els missatges
    18.12.09

    Penúltim divendres de l'any

    ›
    Ja s'acaba el 2009. Ufff, quin any! El recordaré sempre. En aquests moments hi ha dos temes que em preocupen molt especialment: La indep...
    4 comentaris:
    14.6.08

    Casa Gran vs decadència tripartítica

    ›
    Hotel Augusta , Vilanova del Vallès. Congrés Comarcal de CDC. Dinem. Taula rodona 1: Catalunya 2.0 . Roc Fernàndez , Carles Puigdemont , Jor...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.