entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Arnau Mir. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Arnau Mir. Mostrar tots els missatges
    21.7.11

    T-15

    ›
    Ruta dels castells de frontera amb la moto. Primer el de Sant Gervàs , situat una mica més amunt de Sant Miquel de la Vall . Està molt ma...
    5 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.