entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Avellanes. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Avellanes. Mostrar tots els missatges
    26.3.12

    Tres homes

    ›
      Tres homes ens hem retrobat després de trenta anys. En teníem divuit quan els nostres camins van separar-se. No pot ser "casuali...
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.