entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bèlgica. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bèlgica. Mostrar tots els missatges
    28.10.07

    Flandes i Catalunya

    ›
    Interessant conversa amb Bernard, un professor d'història flamenc que fa classes en una escola de Bruges . Parlem -en francès- de moltes...
    5 comentaris:
    29.8.07

    Arriben bones notícies del nord

    ›
    ” Pour les partisans d’une Belgique unitaire, la situation est inquiétante. Du côté des séparatistes flamands, ultranationalistes d’extrême ...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.