entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Barcedana. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Barcedana. Mostrar tots els missatges
    11.5.12

    Per fi la mar

    ›
    Sabia que, tard o d'hora, arribaria la mar. Sempre ho he sabut. Era inevitable. Nascut terra endins , on el sol es pon, després de t...
    2.4.12

    Gaudeix Terradets

    ›
    Fa 9 mesos que visc al Pallars Jussà, al vessant nord del Montsec de Rúbies , on el Barcedana s'aiguabarreja amb la Noguera Pallar...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.