entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Basilea. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Basilea. Mostrar tots els missatges
    15.1.12

    T-87

    ›
    Avui la boira no es volia aixecar. El gebre arrebossava el paisatge fent que tot semblés nevat. Fins a les 13:17 no ha lluït el sol. M...
    2 comentaris:
    18.7.11

    T-13

    ›
    Si tot va bé, dintre d'una setmana estarà a Ginebra, punt de partida del recorregut que farà amb tren per tota Suïssa gràcies a l' I...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.